Arkadaşlar bebeğim 2bucuk aylık. Sütüm yetmiyor günde iki ya da 3 kez mama alıyor. Sma comfort kızımı kabız yaptı Aptamil aldık kabızlığı geçmedi. Aptamil prosyneo denedik bir kutu bitmek üzere evet kakasını yapıyor ama bu kez de ishal gibi ve gazi daha çok. yani çocuk artık uykuya dalamiyor gazdan. Sürekli mama da değiştirmek istemiyorum ama bir türlü çözüm bulamadım. Mamayı bırakamam sütüm gerçekten yetmiyor. Bana öneri de bulunabilir misiniz benzer durumu yaşayıp çözüm bulan var mı? Bebelac Gold almayı düşünüyorum ama bilemedim