tugseM_2108 bn suan o durumu yasıyorum
Malesef ısını yapamayan doktor yuzunden 4,5 aylıkken teshıs koyuldu 2,5 aydır tübirgen ortez kullanıyoruz yarın randevumuz var ıns olumlu netıce alırız
Sızede cok gecmıs olsun.
Ilk zamanlar psıkolojık olarak cok yıpranıyosunuz ama alısmktan baska ypacak bsey yok
Cok arastırdım gecıyormus ama cok zaman lazım
Allah yardımcımız olsun