eylulssu Bebeğim 40 günlük emziriyorum, aşırı baş ağrım var, dexday içsem ne olur ? Veya ne içsem etki eder?
Catlakbiranne eylulssu Hayır doktor vermediği sürece parol veya minoset içebilirsiniz zaten ikisi de aynı
Nurbost eylulssu valla bana doğumdan sonra dolarex vermişti doktorum. Hatta burda görmüştüm emzirilirken içilmez vs diye. 10.gün kontrolumde doktora tekrar sordum . Evet zaten serumlarda bile dolarex var içebilirsin demişti
Nslhn5561 eylulssu parol etkilidir aslında başka ilaç kullanmayın bence , güzel bir duş alın saçınızı iyice kurutun karanlık sessiz odada uzanın inşAllah geçer :/
livanurvealpinannesi61 Nslhn5561 en etkisiz parol diyebilirim baş ağrıma bile hiç fayda etmedi boşa içtim hep sonradan arveles kullanmaya başladım.
-_-hUysUzvetatlikadin eylulssu bence doktoruna danış herkeste aynı etkinolmıyır sen kendini daha iyi bilirsin aslında ama en masumu parol. Ağrı kesici diyince benim aklıma hafif olarak bir de vermidon geliyor bilemedim
livanurvealpinannesi61 eylulssu doktora danışın bence. Bana parol hiç fayda etmedi sonra arveles kullandım. Doktora sormanız gerek.
Sdfaks eylulssu aferin ford içebilirsin demişti bana sağlık ocağı ama baş ağrısına iui gelirmi bilmem