Arkadaşlar geçenlerde post açmıştım 65 gündür kanamam durmuyor kürtaj olacam diye kendi doktoruma muayene gittim benden 1 milyar kürtaj parası istedi öncesinde bi hap verdi bunu içince kanama kesilir yoksa kürtaj dedi rahim toparlanmış bisey gözükmüyor rahim duvarını kaziyacagim dedi ben giciklandim fakültenin doktoruna gittim hamilemisin dedi kese gözüküyor dedi yok ne hamilesi 67 gündür kanamam var dedim içinde plesentan kalmış dedi 😔 hapı gösterdim bu parçanın düşmesi içindi dedi ben gene şok normal doğumlarda olmaması lazım sezeryanda rastladığımız durumdu dedi benden parca aldılar 10 gün sonra kürtaj olacam bugün doktorumu aradım dedim böyle böyle bana diyor gel ücretsiz yapıyım dedim geçti o dava acacam dedim kesinlikle dava acacam bugün parca alınırken basbas bağırdım resmen bir doğum yapmış kadar oldum birde kürtaj olacam onun ağrısı olacak haram olsun verdiğim para çok sinirliyim 🤬