annems İyi akşamlar hanımlar sezaryenden sonra 40 gün kadar lekelenmem oldu .Bittikten 15 gün sonra tekrar hafif lekelenmem oldu 3-4 gün sürdü .Şimdi yine oldu .Bebeğim 3.5 aylık .Bu durum normal mi ?
annems Busraata33 2.bebeğim ilk bebeğimde hiç böyle olmamıştı .ilki normal doğumdu 2.sezaryen oldu .Doğum şekli fark eder mi acaba ? Çünkü kan testi bile verdim acaba hamile miyim diye .Stres oldum sonucu da yarın belli olacak .