elnr35 Diş problemi olabilir mi? Kızım 6 aylık. 2 aydır ciddi diş kaşıntısı vardı o zaman da doktorumuz diş problemi başlamış, yeme bozukluğu olabilir artık diye bilgi verdi. 5buçuk aylıkken meme reddi yaşamaya başladık artık sağıp veriyorum mecbur. Bugün o kadar vermeme rağmen çok az tüketti birde ateşi biraz çıkmış can acısı var hemen dişlerine baktım alt ön diş kısmı biraz şişip kızarmış. Normal yani gün içinde ben yarım saat bir saatte bir süt veriyorum. Bir kaç damla içse bile kardır diye şükür günlük minimum içmesi gereken miktarın üzerine çıkıyoruz ve kilo kaybımız olmadı.