Merhaba arkadaşlar 3 ay önce sezaryen oldum gecen ay da regl oldum bu ayda bekledim ama 4 gün gecikti suan da gecikmesi normal midir gebelikten önce günü gününe en fazla 1 gün gecikirdi reglım simdi doğumdan dolayı mı olmuyorım acaba biraz korkuyorum gebemiyim diye dün test aldım baktım negatif çıktı ama içim rahat değil spiral taktırıcaktım doktor erteledi yeni doğum yaptım diye regl olmayı bekliyordum suan bekliyorum ama ne karım agrısı ne de bir belirti var ha şunuda söylim 4 gün önce regl agrım geldi sancılandım biraz ama olmadım olucam sandım şimdi panik halindeyim aydınlatın benii :)