yusram yok vermiyorsun ek gıdaya geçişte bazı çocuklar ya hiç ekgıda almaz farklı tat sevmez istemez bazılarıda ek gıda ister mama meme istemez çünkü farklı tat onlara daha çazip geliyor düzelecek çok takma kızım 8 buçuk aylık bu zamana kadar bebe büskivisi kaşık mama hiç vermedim hazır Birsey vermiyorum kendi yaptığım şeyleri yediriyorum muhallebi çorba ayran yoğurt meyve bu şekilde gidiyor bizimki kahvaltı günde 4ögün veriyorum benim kızımda mama yı azaltıp ek gıdacılardan 😀