20 günlük bebeğim var emzirme sonrası ortalama ⅘ yemek kaşığı kadar kusuyor bu gerçi ⅔ gündür devam eden süreç. Bu normal mi. Yanı sıra herhangi bir sorun yok ateş vs gibi. Kusması normal sütüm kesik yoğurt gibi değil. Kusma sonrası emme refleksinden dolayı mı yoksa her zaman aç bir bebeğim olduğu için acıktığındam dolayı mı bilmiyorum ama elini emiyo hala bir meme arayışı içinde oluyor. Sizlerde tecrübelerinizi paylaşır mısınız