lceLady Busrgok 1 sene zamanı varmıs normal yani. Daha erken. Ben 6.ayda olmustum gorumcem 1 sene sonra olmustu
sedaozan Busrgok doğum yapma şeklinizle ilgili bir durum değil bu eğer emziriyorsanız 1 yıl regl olmamanız normal ☺️
aydagulhaliloglu Busrgok Benim bebeğimde 7 aylık 5. Ayda emmeyide bıraktı lakin halen olmadım. Doktorum 1 seneye kadar normal dedi🤗
Gny18 Busrgok 2 gebelik geçirdim ikisinde de bebeklerim 7 aylıktı regl oldum. Bu hem genetik bir durum hemde 1 seneye kadar regl olmamak normal zaten.
Yagzsu Yagzsu benimde sezeryan ama genden gelmis sanirim ablam ve annemde en az 1 sene olmazmis benim uzun sürdü biraz