Masal_07 Benim bebeğim 120 cc mama içiyor ayrıca aranıyor hala daha ağlıyor sonra vermeyince bende korkuyorum karnı şişer bir şey olur diye aynı durumda olan var mı? Siz ne kadar veriyorsunuz?
Karanannesi Masal_07 ağlıyorsa verin neden vermiyorsunjz demekki doymuyor yavrucak ☺️ arkadasımın bebeği 200 cc içiyor 35 günlük gayette sağlıklı
Merilayda07 Masal_07 benim oğlum 44 günlük 90 cc içiyor çok nadir bazen doymayıp 120 içiyor doktora sorduğumda aranırsa doymazsa fazlada verebilirsiniz fazlasını kusar zaten demişti
Masal_07 Karanannesi korkuyorum bir şey olur diye ilk bebeğim çünkü biraz tecrübesiz kalıyorum bu konularda 😫 cevabınız içimi rahatlattı biraz teşekkür ederim 🙏🏻
Kbrky52 Karanannesi baya da çokmuş 35 günlük olmasına rağmen 😐 benim kızım 6,5 aylık 175-200 içiyor 🙄
Merveio14 Kbrky52 benm kızımda tam 1 aylık en fazla 60, 70 Cc içiyor oda nadir, ki onuda 1 kaç dakika arayla vermeye çalışıyorum kusuyor diye. versem 120 cc de içer ama bizimki fazla içince kusuyor . Maşallah ne güzel içen bebeler varmış 🙄
aycaneflin Bizimde 27 günlük hem emiyor hem mama yiyor bir şey olmuyor Allaha şükür vermeyince çok ağlıyor bende veriyorum doyunca aranmıyo zaten verin bence
EmeLSGROGLU Normalde ilk 3 ay 3 saatte bir 120cc yeterli oluyor. Yenidoğan hemşireleri de bebekleri böyle besliyor . Daha azı sakıncalı olabilir ama fazlasında bir sakınca olacağını sanmıyorum. Benimkisi 40 ına yakın 3 saate 60cc yi zor içtiği için sarılık oldu. Şimdi 3 aylık yine iştahlı bir bebek değil ama 2 saatte 70-80 cc içiyor arada da sütüm az da gelse emiyor . Şimdilik yeterli . kontroller de zaten hekim yönlendiriyor ne kadar içmesi gerektiğini .
Merveio14 EmeLSGROGLU fazlasında sakınca olmayacağını düşünmüşsünüz ama bizimde şöyle bir durumumuz var, benm bebeğimde 1 aylık en fazla 60-70 cc içer fazla içince ağız burun kusuyor o kusması zarar verir mi sizce. Burnu tıkanıyor temizlemesem rahat nefes alamıyor. İçip kusmasıda kötü Bişi değil mi ben mi çok pimpiğim 🙈🙈
Poyrazin_annesii O daha doymak nedir bılmez. Siz verın gözlemleyın zaten fazla gelirse kusar ordan anlarsınız ona göre mamayı daha az verırsnz
EmeLSGROGLU Merveio14 Merveio14 her bebeğin kendine göre düzeni var . Bende fazla verince kusuyor . Zamanla kaç cc tolere ettiğini anlarsın. Benimkine ben daha yeni düzen oturttum. 80 cc içiyor rahatlıkla 100 cc versem kusar biliyorum zorlamıyorum o yüzden . Önemli olan kilo kaybetmemesi unutma kaybetmiyorsa sıkıntı yok. Benimkisi bir ara ağızlı burunlu çok fena kusuyordu az da içse çokta içse. Aklım çıkıyordu burnundan fışkırınca ama mama kaynaklı olduğunu anladım mamayı değiştirdim. Öne doğru eğip solunum yollarını temizlediğin sürece sıkıntı yaşamazsın. Pimpirikli olman gayet normal hepimiz öyleyiz
Bebegimveben1_ Masal_07 bizimki 1 aylıkken gittik doktora 90 içiyor ağlıyor 60 yapıyorum dedim 60 yapma 30 yap dedi çok veriyormuşsun dedi ama napayım her anne çocuğunu bilir doyup doymadığını. Ben doymadığını hissederek veriyordum valla
Bebegimveben1_ Masal_07 30 drğil kuzum 90 içiyor doymuyor ağlıyor 60 veriyorum dedim o da 90 içir ağlarsa 30 yap 60 yapma dedi
Htcmys Masal_07 doktorum hep istedikce ver demisti maama sadece mamayla beslendik istedikçe verdim hiç sorun yaşamadım şuan 4 buçuk aylık olduk çok şükür