Miskokulum22 Kızlar grip oldum çok fena 2 gündür yatıyorum hamilelik olduğu için ilaçta kullanamıyorum 2 gündür ıhlamur içmekten ıhlamur ağacı çıktı içimde var mı başka önerileriniz bademciğim şişmiş 😓
Lilybaby Miskokulum22 parol kullanılabilir. Gebelikte kullanılabilecek antibiyotikler de var doktora gittiniz mi
Hediyealp Miskokulum22 sağlık ocağı yada kendi doktoruna sorabilirsiniz ya illa vardır bir ilaç emziren anneler için şimdi diycen hemen ilaç mı kullanayım haklısın ama şu devirdeki gripler çok tehlikeli ve bir türlü geçmiyor😌
sedaozan Miskokulum22 canım geçmiş olsun kuru dut kaynatıp suyunu içebilirsin boğaz ağrısına çok iyi geliyor
kizcegunes Miskokulum22 ben çiğniyorum severim sarımsak😅 ezip 5 dk bekletirseniz içinde allisin diye bir madde oluşuyor o şekilde suyla yutabilirsiniz. İnşallah şifa olur