Ya gerçekten artık cildiricam bebeğim 7 aylık olunca emziği bıraktı şu an ağzına ne emzik ne biberon asla almıyor bunun yerine beni emzik olarak kullanıyor süt emmiyor yani sutum var ama emmedigini anlıyorum sadece emzik olarak ağzında kalıyor ve çekince uyanıyor ne yapicam şaşırdım Allah aşkına başına gelen bu durumu atlatan varsa birşey söylesin