Merhaba hanımlar, bebeğimde yaklaşık 1 haftadır bez bölgesinde poposunun etrafında sivilcemsi şeyler var, pişiktir geçer diye düşündüm ama pütür pütür kaldı bir türlü geçmiyor. Pişik kremi olarak normalde trukidin kremini kullanıyorduk bebeğime çok iyi geliyordu hiç bu denli rahatsız edici bir durum olmamıştı ama uzun süredir stoğu yok alamıyorum sanırım köküne kıran girdi. Ben de weleda adlı başka bir marka aldım maalesef bir trukid etmez pek faydasını da gördüğüm söylenemez. İnternetten biraz araştırdım mantar olabilme ihtimaliyle karşılaştım birkaç gün daha bekleyip geçmezse doktora götüreceğim. Ama bu durumu yaşamış tecrübeli annelerden de bir fikir almak istedim eğer mantarsa doğal yollarla antibiyotiğe başvurmadan nasıl geçirebilirim? Bu arada bebeğim 18 aylık