Kızlar sağlık ocağı hemşiresi 8. Ay kontrolü için kan tahlili istedi. Ama burda bi postun altındaki yorumda 9. Ayda kan değerlerine bakıyorlar diye okumuştum . Arkadaşımın bebeği de bizimle aynı ay ama onu 9. Ayda kontrole çağırdılar . Acaba hemşire mi karıştırdı var mı bir bilginiz