Mygirlmybaby Kızlar bende mide koruyucu var razogen ismi. Sabah aç karnına yazıyor ama midem çok ağrıyor. Kusmaktan midemde bir şey kalmadı zaten. Şimdi içsem bir şey olur mu acaba