Masalyanki35 Merhabalar. 5 ay önce özel hastanede estetik dikişli sezeryan doğum yaptım. Ama doğum izim kabar kabar oldu. Normal mi ? Estetik dikişti güyaa, neden bu kadar belirgin oldu iz. Ne yapmalıyım sizce bilginiz var mı?
[silindi] Masalyanki35 Benim de öyle oldu. Doktorum keloid oluşmuş dedi. Doku kendisini onarırken fazla hücre üretiyormuş. Bu sebeple kabarıyormuş. Bana kantaron yağıyla bastırarak masaj yap dedi ama geçeceğine dair bi umudum olmadığı için yapmadım. Dokununca içim bi hoş oluyor sevmiyorum
lceLady Masalyanki35 Yani kabarmaması lazım aslınd 2 sezeryan oldum biri özel digeri devlet şimdi 3.olucam devlette ki en kücük oglum 23 aylık. Sanırım düzgün yapamamıslar sizin. Bir muane olun isterseniz. Çünkü basta nasıl yapılırsa estetik diger doğumlarda oyle oluyormus 2.dogumumda devletteki doktor demişti. İlki nasıl yapıldıysa digeride o sekilde oluyor mus
Masalyanki35 Helbetyakalayamambeyefendi ya evet şiş hep ne kadar süre sonra geçer. Çünkü annemin şiş bir şekilde kalmış o iz gitmemiş yani.
Masalyanki35 B1M yani merak ettiğim burda doktorun hatası var mı. Sonuçta onun için de ücret alıyorlar estetik adı altında Helbetyakalayamambeyefendi evet şiş gibi kabarmış hep çok kötü görünüyor moralim bozuldu estetik dikiş yapılacak diye bir de fazladan para almışlardı doktor hatası var mı merak ettim
Helbetyakalayamambeyefendi Merymommm krem 1 ay kullanmistim adini su an hatirlamiyorum. Sislik gecti sizin de gecer keloid degilse
B1M Masalyanki35 hayır doktor hatası değil vücut yapısıyla ilgili ameliyattan 15 gün sonra ben bir krem kullandım bunun için çünkü vücudum keloid oluşturmaya yatkın biliyorum daha önceki bir ameliyattan
Tugceonrdml_ Masalyanki35 sislik sizin iyilesme hiziniza bagli olarak oluyor benimde ilk dogumumda oyle olmustu kabarik duruyordu
Pediatrihemsiresianne Tugceonrdml_ ikinci kez doğum yaptınız mı dokuyu alıyorlar diye biliyorum kürete ederek ya da yakarak ikincisinde bi değişiklik oldu mu?
kasimonbes Masalyanki35 benimki de estetik dikiş ve ekstra para diye bir sey yok simdiki sezeryanlarda zaten yapistirma dikisler oluyor artık eski sezeryanlar gibi degil. İlk 2 ay kabarmisti kendiliginden gecti 6. Aydayiz sifir iz
Tugceonrdml_ Pediatrihemsiresianne ikinciside ayni sekilde 6 ay oldu ama ilki gibi cok şiş degil ama köşelerden sis
dy22 Masalyanki35 benm dr bi krem vermisti baya da pahaliydi Bunu surersenn olmaz ama surmezsen 6 ay sonra kabar kabar olur hoş goruntu olmaz demjstj
bjkbb Masalyanki35 benimde ilk doğumumdan sonra olustu o iz ve ikinci dogumuma kadar gecmedi ikinci dogumumu baska doktor yaptırmıştı. Keloid oldu bazi ciltlerde olusur bu ben duzelticem orayı demisti. Düzeltti ve bir krem verdi onu kullanıncada tekrar oyle kabarmadı.
Poyrazin_annesii Keloid olabılır. Bnmde öyle oldu. Doktorun hatası degıl tamamen vucutla alakası var. Bnm vucudumda cok keloid üretıyor. Smdı yune sezaryan olcam. Doktorum orayı kesip alcak ama yıne keloid olabılır dedı tamamen vucut üretıyor cnku