Merhaba Bikaç gün önce kaza yaptım burnum kırıldı. Yamulmuştu doktor yerine oturttu. bantlarla sardı yüzüm gözüm ödemli . Bugün bandı açtık. 4 gün oldu. Gözümde de ödem vae burnumda da sanki hala burnumda yamukluk vae . Şişlikten mi yoksa öyle mj kalacak bilmiyorum . Bu duruma benzer bişey yaşayan vae mı lütfen yazarsa 😔 şişlikten dolayı mı öyle anlayamadım çok korkuyorum