Momysbird2020 evet tabi ki, aşı oldum belli bi zaman başlarda her hafta sonrasında ayda bire kadar düşmüştü, uzun bir zaman hava kullandım, bir de evde falan annem robot süpürge almıştı halıda ki yatakta ki alerjenler için, sigara yasaktı kokusu bile, ben bide çocuktum ama kendimi çok korurdum hasta olmamak için okulda dışarda koşturmazdım hemen tıkanıyodum çünkü terlememeye dikkat ederdim öyle böyle geçti gitti sonra.