Aleynalmira Zara1997 kullandığımızda 1 yaş 4 aylık idi çok güzel ama aptallastiyor bence.ya çok gerekmedikçe kullanmayın bence uzun yolda kullandım hiç durmayan bir bebektir kendileri verdikten 15 dk sonra uykusu geldi
Tb2768747 Zara1997 bebeğim 3,5 aylık bazen uykuya geçişi zor oluyor ozmanlar veriyorum uykuya geçişi kolaylaştırıyor ama uyutmuyor yine sık sık uyanıyor
birkusannesi_ Ben kızıma doğdu aylarda kullanmıştım . Doğal içerikli bi damla benim kızıma yan etki ve alerji yaptı . Dikkatli kullanın ama genel anlamda bana doktorum önermişti . Kullanan arkadaşlarım da vardı memnun kalmışlardı
Zara1997 birkusannesi_ canım kullanan arkadaşların kaç aylıkken başlamışlardi bebeğe bu damlayı vermeye biliyormusun
Lalalac 1 yaşını geçmişti. Gece saat başı uyanıyordu. Ama geçirmedi. Uykuya kolay geçti ama o zaten kolaydı benim için. Gece uyanmasına hiç etkisi olmadı. 2 kere kullandım bıraktım. 2 yaşında düzeldi uykusu
birkusannesi_ Onu bilmiyorum maalesef . Ama bize ayına ve kilosuna göre önermişti . İsterseniz sizde bir doktora danışın daha sağlıklı olur