s-u-m 4 ay cerazette kullandım. Kullandığım bütün aylarda adet döneminden 1 hafta sonra tekrar 1 haftalık kanamam oldu.5. aya giridigimde de o ay adet olmadım sonrada bıraktım. Bunlar ilaclada alakalı olabilir benimlede alakalı olabilir bunu bilemiyorum ama ilacın prospektüsünde şöyle bir yazı var alıntı yapıp direk ekliyorum
"Psikolojik bozukluklar
CERAZETTE de dahil olmak üzere hormonal doğum kontrol hapı kullanan bazı kadınlarda depresyon veya depresif ruh hali görüldüğü bildirilmiştir. Depresyon ciddi olabilir ve bazen intihar eğilimli düşüncelere yol açabilir. Ruh hali değişiklikleri ve depresif belirtiler yaşıyorsanız, daha fazla tibbi yardım için mümkün olan en kısa sürede doktorunuza başvurunuz"