Nurcannn1 hanımlar merhaba 2 ay 22 gün önce sezaryen oldum uyuşukluk göbek deliğimin hemen altından başlıyor bu normal mi bu uyuşukluk ne zaman geçer veya azalır mı ?
-Beliss Nurcannn1 zamanla geciyor benim 5buck 6aylikken gecmisti simdi 10ay 7gun oldu oyle bi his yok
cinarinannesi2707 Nurcannn1 bende aynı şekilde uyuşukluk vardı 9 bucuk ay oldu doğum yapalı zamanla azalıyor ama tamamen geçmiyor 🌸
Mamitooo Nurcannn1 aynen göbek deliğimin altından itibaren benim de ilk zamanlara kıyasla daha az ama hala hafif uyuşukluk var 6 ay oldu sezaryen olalı
Nurcannn1 Mamitooo teşekkür ederim bana çok fazla geldi uyuşukluk alanı göbek deliğinin hemen altından başlayınca demekki normalmiş
TimurS Nurcannn1 bende de oldu biraz zaman alıyor yavaş yavaş geçiyor 10 ay oldu doğum yapalım kalmadi gibi bisey
Busranehirmila Nurcannn1 3 sene olcak doğum yapalı anca geçti diyebiliyorum tam anlamıyla. Azalarak bitiyor bir anda geçen bişey değil