Reyyan23 ay o sarılık ne illet ya .benim kızımda anne sütü sarılığı geçir bazılar 3 aydan sonra geçiyor bazıları 6 ci ayda .kızım esmerdir 6 ti aydan sonra ben beyaz oldu . Siz onu düzenli besleyin geçecek inşallah düzenli doktora gidin sarılık değeri dusuyormu diye baktırın