Reyyan23 48 günlük olduk hala gaz var, bi hafta önce felan geçti gibiydi 3 gündür yine başladı, bebeğim emerkende mama içerkende uyurkende çok zorlanıyor yazık çoğu zaman uykusundan gaz yüzünden uyanıyor sanırım 3-6 ay arası geçermiş o da kesin değil yani, bende yoruldum artık, bu lanet gaz olmasa uykusu çok güzel kendi hiç ağlak huysuz değil ama gaz mahvediyo bizi