Memnuniyetsiz01 Kızlar ek gıdaya başlıyoruz ama her şeyi lekeli iki üç defa tekrar tekrar yıkıyorum aynı bana en kaliteli leke çıkarıcı hangisidir nasıl baş ederim bilgi verin lütfen zaten evim girişte balkon vs yok evin içinde kuruyor
starwomen Memnuniyetsiz01 Ebebeğin leke çıkarıcı tozu ve elite home leke çıkarıcı var ben ikisinden de kullanıyorum ve memnunum.
Uffsananebeslk Memnuniyetsiz01 Önlük takmadınız mı ? Ben poxy kullanıyorum memnunum. Bir de baby plusta yıkamak gerekebilir
_YanakReisinAnnesii starwomen her türlü lekeyi çıkarıyor mu acaba? Beklemiş lekelerde de sonuç aldınız mı?
starwomen Memnuniyetsiz01 bazen lekelerin üzerine döküp makinaya o şekilde atıyorum ama çoğunlukla makinayı çalıştırmadan önce lekelerin üzerine döküp biraz sıcak su ekleyip bekletiyorum sonra makinaya atıyorum sonuç çok güzel oluyor
starwomen _YanakReisinAnnesii evet aldım her lekeyi çıkardı şu ana kadar gerekirse 1 gece bekletin sonra makineye atın sizde memnun kalırsınız :)