Polannem yani açıkçası yumurta yoğurtla çok kötü oluyor tat olarak, yememesi normal. Ben labneyle veriyordum, fikir olsun.
Kıymayı nasıl veriyorsunuz bilmiyorum ama doğrudan kıyma olarak sevmeyebiliyorlar, şahsen ben yetişkin olarak bile yemeklerin içinde vs sevmiyorum. Onu da köfte olarak veriyorum. Hatta başta köfte olarak bile sevmiyordu, köfteli yoğurtlu çorbayla alıştırdım onu da.