cemreninannesi_ 30-01-m bende kilo almak istiyorum işte sizin kilonuz benim için iyi, evet emziriyorum bende baya zayıfladın fakat 52 de kaldım doğuma giderken 83 kg idim 🙄 65 falan olsam iyiydi 🤦🏼♀️
cemreninannesi_ 30-01-m keşke 🤦🏼♀️😂 ben çok tatlı yemiştim. Açıkçası pek sağlıklı şekilde kilo aldığım söylenemez 🙄 en iyisi bize diyetisyen yolu gözüktü