Merhaba hanımlar ,37 gün önce sezeryan doğum yaptım göbeğim biraz sarkık korse giymek istiyorum ,sizler korse giydiniz mi ya da neler yaptınız giymediyseniz ,rahatsiz etmeyen sıkmayan bir korse öneriniz var mı ve korse giymek için 37 gün erken mi , önerilerinizi bekliyorum.🌼