Renklilere sıvı beyazlara toz. Beyazlar için Ariel aqua pudrayı beğendim. Şimdi Omo kullanıyorum o da fena değil. Sanırım makine de önemli ya annemin komşusu biminkini kullanıyormuş bugün çamaşırları asarken gördüm. Sakız gibi bembeyazdı. Deterjan reklamlarındaki kıskanç komşular gibiydim 😃