Mavi10 Kızlar bebeğim bi kaç kere oluyor saatlerce uyumuyor bazen bu durumu yaşayan var mı normal midir gaz sancısı çok var ondan olabilir mi ki
zeynepozkar Mavi10 çok ıkınıyorsa karnını zeytinyağı ile yağlamanı tavsiye ederim çünkü çok zorlanıyor fıtık olmasın diye her alt açmada yağladım
Golgicisimcigi Mavi10 bebekler gece gündüz ayrımı yapamıyolar çok normal bi durum tabi gaz açlık vs durumlarda etki eder