Benimki de öyleydi, özellikle 5. Ay atağında sürekli emek istiyordu gece, şuan gece 12-1 arası emeiyor ve gece bir kez daha uyanıyor emmek için. Benim yaptığım en büyük hata hasta olduğunda yanıma yatırmak oldu, yatağında çok ağladığı için iki gece yanıma aldım ve sadece memede sakinleştiği için emzirdim. Şuan gece sırf tiryakilikten uyanıyor açlıktan değil🤦🏻♀️ ama 4buçuk ila 5buçuk ay arası genel olarak baya zor geçti, büyüme atağını atlatınca baya sakinleşti. Bebeğin kaç aylıktı?