ecemktvri Arkadaşlar merhaba hepinizin anneler günü kutlu olsun. Bebeğim kesinlikle asla güneş olduğu zaman gözünü açamıyor 3 aylık benim gibi olan var mı acaba ya da bu normal mi
precious_mother ecemktvri tabii ki de çok normal güneş biz bile güneşe dayanamıyoruz üç aylık bebekten bahsediyoruz gözünü dört gözle açıp güneşe bakmasını beklemiyorsun herhalde çünkü güneş gözünü alıyor çok normal olarak
Esmalper Benim de bebeğim öyle. Ama ben şöyle düşünüyorum. Daha elini kolunu kullanmayı bilmeyen kafasını bile sağa sola yeni çevirmeye başlamış bir canlının güneşe mağruz kalması durumunda kendini tek koruma şekli gözlerini kapatmak. Bence normal
Deletedmom_79 ecemktvri kayınvaliden açıp baksın. 3 aylık bebeğin zar giib ince derisi gelişmesi bitmeyen optik siniri ve gelişimi tamamlanmamış göz kasları var. Daha ne kadar saçmalıcaklar acaba.