Bizimhikayemiz Kizlar oğlum 3 aylik ve alerjik bebek kac defa post açtım burda anlattim suanda neocate kullaniyoruz ve 105 mldan yukarı cikamiyoruz severek içmiyor kesinlikle tatlandirici kullanan arkadaşlar ne pekmesi kullanabilirm şekersiz doğal gidip alicam
hunilimomy Bizimhikayemiz ben üzüm pekmezi kullanıyorum kendimiz yapmıştık bi cay kaşığı kadar ekliyorum
kizcegunes Bizimhikayemiz emmiyor mu bebeğiniz? Benimki de alerjik de yiyemediklerinizden sütünüz mü azaldı bebek mi emmiyor onu merak ettim. Ben bi kere denedim yemiyor emziriyorum da şu anlık. Zaten daha 41 günlük. Allah yardımcınız olsun
Seda_G Bizimhikayemiz biz bebegimi aliştirirken normal mamayla karıştırarak alistirdik mesela 2 olcek normal mama 1 olcek alerji mamasi gibi doktor boyle yapmamazi istemisti bence hic kafana takma çunku ek gidaya geçince inan daha fena 7.5 aylik asla icmek istemiyor begenmiyor bazen 60 cc zor iciriyorum vanilya şurubu aldim işe yaramadi pekmez koyuyorum yinede istemiyor artik uyurken icirmeye calisiyorm ama senin bebegin daha kucuk bence pekmez olmaz ama vanilya şurubunuda alistirmak icin kullaniyorlar alerji doktryla bi gorus
berna5225 Bizimhikayemiz canım bizde neocate kullanıyoruz kolik ve alerjik bir bebek puan 7 aylık ve 90 120 zor içiyor doyuyoyani belli gayet güzel içiyo bebeğiniz neden tatlandırıcı düşünüyorsunuz ki
Mimeva Bizimhikayemiz başka bi mama deneyebilirsin benimde kızım alerjik aptamil progomin kullanıyorum zaten alerjik mamaların tadı diğerleri kadar iyi değildir ama farklı bi marka deneyebilirsiniz bence sonra gene sevmediyse tadını doktora sorarak tadlandırmalısınız bence sonuçta daha 3 aylık kulaktan dolma şeylerle mamasına bişey katmayın bence alerjik sorunlu bi çocuk olunca bende çok hassasım doktora sormadan adıö atmıyorum
Bizimhikayemiz Mimeva cok mama denedim bu mama son mama hepsinden daha da özel ve recetesiz alinmiyor bütün mamalara tepki gosterdi doktorum tatlandiracak hic birşey olmadığını soyluyor sekerli katlilar olduğu için ama sekersiz pekmez doğal bulabilirim
hunilimomy Bizimhikayemiz pekmezle içiyor önce normal iciyordu ama ek gidaya başlayınca biberon reddi başladı bitek pekmez koyunca iciyor
Mimeva kizcegunes ben 1 ay emzirdim 3 gün diyet yapmayı denedim sonra mamaya geçtim diyet yapamadım çok zorlandım kendimde güç bulamadım açıkçası diyet yapıp çocuk bakmaya
Mimeva kizcegunes birde benimki alerjiğin yanında aşırı derecede kolikti bu yüzden çok zorlanıyodum ayakta duramıyorum uykusuzluktan
kizcegunes Mimeva He anladım. Ben direnirim diye düşünüyorum öncesinde de 1 sene katı bir diyet yapmıştım ama sütüm azalır diye korkuyorum ondan sordum size yanlış anlamayın lütfen. Rabbim yardım etsin umarım içirecek yöntem bulabilirsiniz
Mimeva kizcegunes süt arttırmak için doktorların önerdiği çaylar var onlardan sorup kullanabilirsiniz belki birde bence en önemlisi bol su tüketimi ben 2ay doğru dinlenemedim hep ayaktaydım ve beslenemiyodum bile hiç vaktim yoktu ama sütüm azalmamıştı başlarda mama destekliyken bu şekilde beslenememe rağmen sıvı tüketimi yaparak mama desteğine gerek kalmamıştı Allah çocuğunuzun rızkını verir stres yapmayın
Lousalome kizcegunes 8 ay diyet yaptim aylarca patates zeytin yedim.17 kilo verdim. Su an 13 aylik hala emziriyorum hic mama vermedim. Sutunuze hic bir sey olmaz.
kizcegunes Mimeva o zorlamıştır haklısınız siz de bir şey diyemiyorum durumunuzu bilmediğim için ki zaten bilsem de haddim değil çocuk sizin tercih sizin. Sizden iyi bilecek halim yok
kizcegunes Mimeva bol bol içiyorum. Sürekli dut çayı falan da yapıyorum ama inanılmaz canımı sıkıyorlar öyle diyet yaparsan çocuk beklenemez protein alamaz falan diye
Mrymmdfnmm Lousalome Mrb bende 2 aydır sadece sebze meyve ve zeytin. Bu kadar katı diyet e rağmen halen kakada kan gelmesi canımı sıkıyor. Sizin süreç nasıl oldu. Ne zaman geçti
Hamzamm Lousalome yazdıklarınız bana ümit veriyor benimde kızım 2 aylık süt alerjisi var sadece anne sütü alıyor sütüm azalır diye çok korkuyorum siz nasıl beslendiniz bu süreçte acaba