Bsraylz Merhaba benim gibi 3. Ayda bu aşıları yaptırıp kusma,iştahsızlık, huysuzluk, halsizlik gibi sorunları yaşayan var mı yoksa sadece benim kızım mı yaşıyor.
Sekeroglannn Bsraylz Merhaba rotanın herhangi bir yan etkisi olmadı ama bexseronun ilk dozu ateş ve 3 gün huzursuzluk yapmıştı. İkinci doz ise çok hafif ateş yaptı ateş düşürücü bile vermeden atlattık.
Bsraylz Bende hem beslenme reddi hemde kusma yediği be varsa çıkarttı emziriyordum emmek istemiyor mama veriyorum yemiyor hatta ağzına kaşıkla sağım yaptığım sütü döktüm onu bile kabul etmedi.Bugün 6. Gün umarım fazla uzamaz inşallah çabuk geçer bu durum keşke yaptırmasaydık diyorum bünyesine sanırım iki aşı birden ağır geldi.