Merhaba kızlar,
beklenen doğum tarihine göre sıçrama günündeyiz.
Kızım gündüz çok emmek istemiyor emersede toplam iki memede 10-12 dakika duruyor.
Geçen hafta kısa emmesine rağmen daha sık emiyordu. Son bi kaç gündür gündüzleri böyle benim zorumla memeye tutturuyorum, önce ağlıyor sonra tutuyor. Bazen kucakda olmayınca ağlıyor ve kucağımda sakinleşiyor babasında çok durmuyor zaten.
Bu emmemesi beni endişelendiriyor. Geceleri iki kere uyanıyor ve emiyor, sabah tekrar emiyor. Ama gün içinde iştahsız bunlar sıçramadan dolayımı acaba?