Cansukmt 3 aylık bebeğim bu süreç içersinde gündüz uykuya dalamıyor ve uyuduğundaysa 5 10 dk da bir uyanıyor 🫣 gündüz uykusu toplasam 1 saat. Sizinde öylemi??
birhesap Cansukmt bizimde öyle ve çözüm bulamıyorum gaz problemimizde var gece de 2-3 gibi uykuya geçiyoruz 🫢
Cansukmt Kubra226 keşke 3 aydan sonra oldu diyebilsem 🫣 2 aylıktan sonra hep böyle 😀 Heh diyorum uyudu işe kalkışıyorum 5 dk da bir ağlayışla ne iş kalıyor ne bişey 😀😀🫣🫣
Cansukmt alpinannesi3 o my gat 🫣🥹 hiç kıyamam şuan size 🥲 Sanırım benimkide öyle gidicek, gündüz uykuyu sevmiyorlar herhalde 😀
Kubra226 Cansukmt eskiden bebrjler böyle mi değildi ne bilim her işi tutuyorlarmis ben bulaşık yıkayıp gelene kadar gözler fildir fildir sinirden ağladım bugün ayaklarım ağrıyor
Cansukmt birhesap çözümü sanırım sadece zaman, gazmıııı🥲🥲 aman aman kolik bebekti çok zor 🥲 Kaç aylıksınız??
Cansukmt Kubra226 aynen aynen öyle, eskiden annelerimizden duyuyoruz 2 günlük bebeği eve bırakıp işe gidiyolarmış duyunca bu tarz şeyler şok oluyorum Biz afedersin tuvalete bile zar zor gidiyoruz 😀😀😀
alpinannesi3 Cansukmt ahh ahh sormayın, sizi çok iyi anlıyorum çok zor uykusuz cocukk herkes diyoduki 3 ayında düzelir sonra 6 ayında düzelir şimdide yaşında diyolar beklemedeyiz😁😁🥲
Yeniannee21 Ayy benim bebeğim de 53 günlük bizim de gündüz uykumuz yok denecek kadar az🤦🏻♀️ gözünden uyku akıyor gözleri kızarmış ama uyumakta direniyo 5 dk da hemen kalkıyor
Niyanisss 58 günlük bebeğim ve kırkı çıktığından beri sadece yıkandığı günler gündüzleri 3-4 saat uyuyor diğer günler toplasan 2 saat ancak. Geceleri de aynı şekilde saat başı ayaktayız.karnı tok altı temiz olmasına rağmen😕
Cansukmt Kubra226 hımm 🥹 duş alınca rahatlayıp uyuması çok güzel 🙏🏽 benimkine bazen o bile etki etmiyor 😀