Bana da dedi dr başla ek olarak kaşık mama tavsiye etti bebeğime ağır geldi başlayıp bıraktım sütüm yetiyormuş meğer iyi ki bırakmışım diyorum 6 aylık olduk şimdi zorlamadan hafiften başladım şükür sıkıntı olmadı erken verdiğim dönemde kabızlık yaşadı barsakları hazır değildi belliydi sizde kaşık mama kullanın ek gıda için erken bence Allah yardımcınız olsun