kucukprensinannesi klasik yöntemle yaptırdık biz cnm.ilk 3gün ağrıdan dolayı zor oldu baya.
Ağrı kesici ve krem yazdıydı onu da kullandık düzenli,
birkaç gün banyo yaptırmadım , kaç gün olduğunu unuttum açıkçası, geçen sene yaptırdıydık aklımda yok hiç 🥲bu hakkında mutlaka sorun .
Emilebilen dikişleri vardı ona dokunmayın kendisi hallolur dedi dokunmadık zaten. Genel veya lokal hangi aneStezi ile olacağını doktorunuzla konuşup ona göre yaptırırsınız 👐🏾
sünnet kilodu bu süreçte kurtarıcımız oldu ondan 2,3tane alın derim kesinlikle 👍🏿