Mineee32 doğumdan 1 ay sonra sol baş parmağım batmaya başladı eşim galeyana getirdi beni tırnağımı çektirdik çok rahat ettim başta iğne vururken acıyor ama sonrasında ağrı sızı yok o iyleştikten sonra sağ baş parmağım aynı anlattınız şekilde oldu sürekli kanadı ve iltihab oldu cesaret edip çektiremedim bende batan tırnağı kaldırıp içine pamuk soktum 2 günde bir pamuğu değiştirdim ve uzayan tırnağımı sürekli düz olarak kestim su görmesin batık olan parmağınız su gördükçe daha kötü oluyor şuan düzeldi iltihap felan kalmadı ama batması devam ediyor acıyo yani ama çektirdim parmağım da çok şükür hiç bir sıkıntı yok