durukusunannesi_ Eflin06 benim kendimde var egzama ama bu kadar olmuyor hiç bence egzama değil ya Kaşınıyor mu çok mu uzun zamandır böyle yüzü egzamaysa çok ilerlemiş bi durumda bence başka bir doktor daha görmeli ya emim olamadım
Mimoza-kizim Eflin06 bu egzema degil yuksek ihtimalle uçuk virüslü birisi öptü cocugunuzu 😞😞 ilk firsatta hastaneye goturun lutfen
Eflin06 Doktor uçuk deyip krem yazdı sürüyorum geçmiyo annem egzama diyor lütfen bilen yazsın 1 yaşında
Eflin06 durukusunannesi_ 5 gündür böyle dün acile gotrdum uçuk dediler yarın gotrcem gene gitmeden buraya sormak istedim içim rahat değil arada kaşıyo vw büyüyo