Seysey11 Merhaba, eğer bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması çok normal. Bu durum sadece anne sütü alıyorsa geçerlidir yalnız. Eğer 11. Gün olur yine yapmazsa o zaman çocuk doktoruna veya acile gidin. Ben kendim bu durumu yaşadım doktor bilgisi üzerine size bilgi veriyorum. Sürekli olarakta poposuna zeytin yağ sıkıp uyarmayın bu sefer tembellik olur. Bırakın biraz bu durumla kendi cebelleşsin. Ancak eğer mama ile besleniyorsa bir doktordan bilgi alın derim.