MiracAlpinveUmutunAnnesi Oğlum 9 ay 15 günlük arkadaşlar yan kesici dişleri cıkcak altta iki dişi üstte 4 dişi var yanındakiler cikcak yani gece uyumuyor uykuya çok zor daliyo ve çok huzursuz gece yatirmadan önce fitili kullansam nasıl olur sizce ? Ben genelde bu fitili yüksek ateşi olduğu zaman veriyodum onun haricinde hiç kullanmadım
Ipekk MiracAlpinveUmutunAnnesi Ağrı kesici olarakta kullanılır ama sürekli değil. Çok huzursuzsa bir defa verebilirsiniz
Srht MiracAlpinveUmutunAnnesi dişlerini rahatlatacak jeller tozlar var fitil vermek yerine doktorunuza sorun onlardan verin diş ateşi 37,5 u geçnez dedi doktorum bunun için fitil vermek bencede yanlış olur!