tarcinnn Arkadaşlar salonumda çok sevdiğim bir bitki var ancak oğlum maşallah sürekli gidiyor ona 😂 toprağı mıncıklıyor falan ağzına sokacak düye ödüm kopuyor. Saksılarınızdan nasıl uzak tutuyorsunuz? Aldığınız önlemler nelerdir? Büyükçe bir saksı 🪴
midekoruyucu tarcinnn benim kızım bazen toprağıyla oynamak istiyor. Elleme annecim cici o diyorum sonra kendisi eliyle cici yapıp bırakıyor. Benim ev saksı dolu bişey yapmıyolar bence alışınca. 🌸
-_-hUysUzvetatlikadin tarcinnn bazı çocuk aşılıyor ellemiyor ama benim oğlum gibi meraklıysa işin zor hep kurudu benim çiçeklerim yerimix olsaydı ben büyük saksılar için böyle sehpa gibi uzun şeyler var onlara bakabilirsin uzanamaz çiçeklik yazarsan bir sürü seçenek çıkıyor
tarcinnn midekoruyucu oğlum daha 10 aylık hayır mayır diyorum ama yok anlamıyor bir de solucanlı toprak yerse diye ödüm kopuyor 😂
tarcinnn MiJang taşları alıp atar muhtemelen hemen yanınd tv var kırılursa üzücü olur 😅 çim mantıklı ama hava almasını önlemez mi ki?
tarcinnn -_-hUysUzvetatlikadin çok uzun bir bitki zaten yukka bitkisi. Diğer bütün çiçeklerim balkonda ama bunu evin içerisinde çok seviyorum 🥲
-_-hUysUzvetatlikadin tarcinnn hımm şey yapsan saksıyı köşeye koysan iki koltuğunu dip dibe kıysan geçemese önceki evimizde öyle yapmıştık
tarcinnn -_-hUysUzvetatlikadin daha önce 1-2 kere yerini değiştirdim hemen yaprakları sarardı o yüzden mecbur orada tutuyorum :( böyle damacana örtüleri oluyor ya öyle bir şey taksam iş görür mü acaba
-_-hUysUzvetatlikadin tarcinnn aa evet o tarz birşey olur bak ama biraz uzun bırakırsın ellemesin diye ay hemde dekoratif olur