Dila97 göğsüne bu süreçte gümüş kapak asla kullanmamalısınız bu bir mantar enfeksiyonu olduğu için kapak nemli tutuyor ve daha çoğalmasına sebep oluyor bende yaşadım iğne batıyor gibi oluyordu emerken hep kuru tutmaya dikkat ettim nemli bırakmadım ve kantaron yağı sürdüm o çabuk geçirmişti