BozMoms bizim hastanede ilk kontrolümüzde doktor bebeğime, karnında baskı yapmış bebeğin ayağı çok hafif içe dönük ama korkma masaj yap zamanla düzelecektir dedi. Kafası uzun doğdu, zamanla oda düzelir korkma dedi. Çevremdekiler kafasını şöyle yap böyle yap falan filan konuşup durdular. Ben sadece uykudan uykuya bir sağa yatırdım bir sola düz kafa yastığı falanda almadım çok şükür düzeldi zamanla. Sizinkide düzelir insAllah kafanıza takmayın