Duyguddn Benim buzlukta hep oluyor, sabah kahvaltıya biseyler yapmaya üşeniyorsam yada gece eşimle acıkırsak hemen atıyorum fırına yiyoruz ben seviyorum yani. Fırından çıkardigim gibi alt kısmına biraz su serpiyorum, 3 5 dakika bekletiyorum altı da yumuşacık oluyor