n_mzlmm Kızlar bebeğim 1 ay 7 günlük bebeğimde böyle bişeyler çıkmış ne bunlar kafasındada var kırmızı kırmızı
Rukissss n_mzlmm Geçmiş olsun, benim kızımda da oldu böyle sadece birkaç tane alnında, tek tük de ensesinde vardı, götürdüm hemen ürtiker bizim bildiğimizle kurdeşen dedi. Bazen kayboluyorlar mı?
1bahar n_mzlmm cnm geçmiş olsun hemen Dr götür cildiye benim kızımda seninki gibiyid önce çok küçük sonra büyüdü sonra mantara gibbi oldu önce çocuk Dr ye gittik çiçeği dedi çünkü sivilce küçüktü sonra cildiyeye gittik krem verdi hergun düzenli sürdüm geçti bende bunla ilgili bir post açtim hata
dgn-adl1 n_mzlmm benim oğlum da 2 aylık bizim de yüzünde ve ensesiyle saçının birleşim yerinde vardı ama böyle değildi bizim sivilce gibi küçük küçük beyazdı sma mama kullanıyorduk Bebelac geçtik Bebelac dan olmuştur dedi doktor onu değiştirdim geçmedi şampuandan olabilir dedi değiştirdim geçmedi öpmekten olabilir dedi öpmedik yine geçmedi farklı bır doktor bi krem yazdı 2 gün kullandık 3. Gün geçti
n_mzlmm BozMoms vücudunda yok ama birşey kafa derisinde ensesinin oralarda var bide işte yüz bölgesi bu attığım yer diğer taraf vs su çiçeği vücut genelini kaplamaz mı
n_mzlmm dgn-adl1 ya benimde aynı yerde var evet ensesinin orda ama bizimki kırmızı kırmızı aynı böyle bebelac mama kullanıyoruz acaba bizimde mamadan olabilir mi sağlık ocağındaki ebemize attım isilik olabilir dedi öpmeyin dedi öpmüyoruz eşim öpüyordu oda öpmüyor ama arttı daha çok ama tarifi size uyuyor mamada aynı sadece sizinki beyaz beyaz bizimkiler kırmızı bizimde aralarda küçük beyaz beyaz var ama
dgn-adl1 n_mzlmm bizimde kırmızı ama üzerinde sivilce gibi beyazlar vardı bizim ebe de öpmeyin dedi ama alakası yok öpmeyle mamayı değiştirin biz bıraktık o mamayı sma ya döndük tekrar bir de krem çok işe yaradı bizde 3. Gün tamamen gitmişti yüzü bebeğim hatta yüzünün acısından ağlıyordu sürekli yelek giydirdiğim zaman ensesine değip ağlıgordu canı yanıyordu krem alana kadar hakiki zeytinyağı sürdüm oda rahatlatıyor bebeği ama geçirmiyor
Haffuse Sanki bocek isirigi gibi… Vicudunun kapali yerlerinde bisey yoksa, bisey isirmis olabilir… Yatagini falan detaylica bi kontrol et istersen…
dgn-adl1 1bahar madecassol kremin adı ciltteki problemlere kullanılıyormuş zaten araştırın isterseniz
n_mzlmm Rukissss evet ya banyo yapınca çok görünür oldu Şuan mesela o kadar değil. Nasıl bi tedavi süreciniz oldu mesela doktora gitmelimiyim
Zeynep-Azra n_mzlmm benim kızımda da çıkmıştı toksik eritem deniyo bunlara zamanla geçiyo zararsız bişey ama sıcakta çoğalıyo
Angelangelll dgn-adl1 bu kremi sağlık.ocagi doktoru sezeryan dikiş yerim için vermişti alerji yaptı bende daha beter oldum bilemiyorum