KumsalDerya benim bebeğimin vücudu da böyle oldu bize ilk hep doktorlar isilik dedi ama ne yaptıysam o isilik gitmiyordu çünkü isilik değil uyuzmuş canıma tak etti en son özele götürdüm doktor o zaman isilik değil uyuz bu acilen ilaca başlıyoruz yoksa egzamaya dönecek dedi ilk bi ilaç söyledi o söndürdü evet ama asla bitirmedi bir de iz kalmasın diye bepantholun kremini al dedi nemlendirici olarak sonra ben başka doktora gittim o bi reçete yazdı eczaneye yaptıracaksınız hazır yok dedi banyo ediyor sürüyorsun bebeğe kendine sonra 3 gün sürmeye devam ediyorsun 3.gün akşam tekrar duş alıyorsun ama o 3 günde ilaç sürdüğün her gün üstünü başını değişiyorsun işte sonra duş alıyorsun geçiyor Allah’ın izniyle.Ben her elbiseyi,çorabı bir gün giydiriyorum bebeğime elbiselerini en az 60 derecede yıkıyorum ve çoraplarına varana kadar ters düz ütülüyorum haftada bir nevresim yıkıyorum böyle önüne geçebildim diyebilirim ben ve eşimde hiç yok ama bebeğimin ara ara ayak altında çıkıyor sadece bakalım ne zaman tamamen bitecek..