Kızlar bu ürünü öneriyor musunuz? İşe yarıyor mu yoksa gereksiz mi? Dışarıya parka gittik diyelim orada nasıl çocuğun tuvaletini yaptırıyorsunuz? Herkesin içinde mi kenarda köşede mi nasıl oluyor? Bunu her seferinde götürüyor musunuz parka. Yada avm de bir amda geldi diyelim o zaman napıyorsunuz?