Oglumcanim_ birakinda buna alacak anne karar versin. İkinci el konumuna terim olarak dusuyor olabilir. Ama ben aciklamami yapmisim ‘uzerinde etiketi, faturasi, fiyati, dahi duruyor. İki gun once elime geldi ’ diyorum. Yani magazadan alinandan farki etiket fiyatindan daha uygun olmasi. Hatta yorumda da demis biri, niye bu sartta satiyosunki diye. Burda ben zarara bile giriyorum alici karli oluyor. Sen 500 e almissin. Bu 500 luk degil 630 luk bir urun. Sen 630 tl lik urununu daha asagiya satar misinki bana oneriyorsun. Ben zaten iindirimimi yapmisim. Siteden degil benden almalarini saglayacak indirim. Daha fazlasi kendi kendimin hakkina girmek olurdu. Sanki kendin bu sartlarda sifir urununu cok ucuza satarsin. Adil olmaz. Ayrica piyasada crocs un 300 e bile urunu var. O nedenle ’piyasada vsr" demeniz biseyi degistirmiyor. İsin ozu, burdan satis icin acilan postlarin altina illaki senin gibi insanin sinirini bozan, enerjisini emen abuk sabuk yorum yapanlar oluyor. Hadi ikinci el urunlere yapiyorlarda, bari benim sifir etiketli iki gunluk ve yeterli indirimi de yaptigum urunume yapmayin ya. Ayip gunah ya